وب ایده، شرکتی فعال در زمینه هاستینگ و میزبانی وب است که سابقهای 8 ساله در این حوزه دارد. در ادامه با سرویسهای این شرکت و خدمات متنوع آن شامل هاستینگ، سرور مجازی، شبکه اختصاصی و... آشنا خواهید شد.
از قطعی ها و داون تایم های مکرر سایت و سرور خود خسته شده اید؟ به دنبال آپ تایم بالای 99.8 درصد برای میزبانی وبسایت و سرویس آنلاین خود هستید؟ جهت ارتقا رتبه وبسایت خود در موتورهای جستجو و سرعت بارگذاری بالاتر صفحات وبسایتتان در داخل کشور چه راه کاری در نظر گرفته اید؟
سرویسهای میزبانی هاست لینوکس ایران بر روی سرورهایی با توان پردازش بالا، حداقل 8 هسته سی پی یو و حداقل 16 گیگابایت رم و حافظههای SSD ارائه می شود. به منظور تست هاست رایگان وب ایده را بصورت آنی تحویل بگیرید!
ترافیک رایگان برای وبسایتهای پربازدید، همکاری با وبسایتهای پر بازدید بصورت اسپانسری، پشتیبانی فنی 24 ساعته، دسترسی به پنل مدیریت سرور مجازی جهت مانیتورینگ ترافیک، دسترسی کنسول به سرور، روشن و خاموش و ساسپند سرور مجازی، نصب مجدد سیستم عامل با 1 دکمه و در کمتر از 5 دقیقه، بکارگیری شبکه اختصاصی با سختافزارهای روز دنیا نظیر supermicro و HP و آیپیهای اختصاصی ، سرویس هایی مطمئن و پایدار همراه با آرامش و آسودگی خیال را برای مشترکین وب ایده به ارمغان آورده است.
سرویس هاست ویندوز وب ایده مبتنی بر Windows Server 2012 ,SQL Server 2012, حافظههای SSD کنترل پنل قدرتمند پلسک آخرین نگارش، امکان تهیه نسخه پشتیبان از وب سایت روی Dropbox ارائه می شود و یکی از پایدارترین سرویس های میزبانی هاست ویندوز در داخل کشور را فراهم آورده است.
وب ایده در راستای افزایش توان و منابع خود و همچنین به سبب محدودیت IPv4 در سطح کشور و جهان، اخیرا به عضویت موسسه بین المللی رایپ Ripe NCC درآمده است.
Ripe NCC مجموعه ای اروپایی واقع در کشور هلند است که امور مربوط به گسترش شبکه جهانی اینترنت و نظارت بر چگونگی عملکرد این شبکه جهانی را از طریق هماهنگی های فنی و اجرایی در سطح خاورمیانه و اروپا به عهده دارد.این مجموعه غیرانتفاعی بوده و یکی از پنج مجموعه منطقهای یا RIR است که مسئولیت این نظارت را در دنیا به عهده دارد.
«شرکت فناوری اطلاعات سامانه کاوشگر ایده» با نام تجاری «وب ایده» از تیرماه 1390 بصورت رسمی فعالیت خود را در زمینه صنعت هاستینگ و میزبانی وب ایران با تمرکز بر ارائه سرویس های با کیفیت در میهن عزیزمان ایران، آغاز کرد.
در حال حاضر وب ایده خدمات سرور مجازی ایران با سخت افزارها و تکنولوژی با قابلیت پردازش ابری ارائه میکند.
سیستم های تلفنی از دیرباز برقراری ارتباط کاربران یک سازمان با خطوط شهری و ارائه سرویس های تلفنی را بر عهده داشته اند. امروز یکی از ضروریات هر شرکت یا بنگاه اقتصادی بهره بردن از یک سانترال برای تماس های تلفنی روزانه کارکنان می باشد. سیستم های تلفنی در ایران عمدتا با برند خوشنام پاناسونیک شناخته می شوند. دستگاه سانترال پاناسونیک در کنار کیفیت بسیار بالا، پیچیدگی هایی در انجام تنظیمات و برنامه ریزی دارد، از همین رو صاحبین کسب و کار ملزم به استفاده از کارشناسان خبره و آشنا با تلفن سانترال پاناسونیک می باشند.
شاید راه اندازی سانترال کم ظرفیت با تنظیمات اولیه کار چندان پیچیده ای نباشد و با جستجو در اینترنت و خواندن مقالاتی در این زمینه بتوان سانترال کم ظرفیتی را نصب و مورد استفاده قرار داد. ولی به محض آنکه نیازی برای انجام تنظیمات وجود داشته باشد نقش یک کارشناس خبره تلفن سانترال مشخص می گردد.
همواره شعار شرکت پاناسونیک جلب رضایت مشتریان بوده و این کمپانی ظرفیت ها و کاربری های مختلف را پوشش دهند. بزرگ و محبوب نیز برای این مهم در کیفیت دستگاه های خود تمام دقت را بکار برده است.دستگاه فکس پاناسونیک به گونه ای طراحی شده اند که تمامی نیازهای ارسال و دریافت فکس در
دستگاه فکس پاناسونیک اداری در دو نوع فکس معمولی و فکس لیزری و در قالب دستگاه های تک منظوره و چند منظوره موجود می باشند. پایداری، امکانات متنوع، خروجی های پرکاربرد، سرعت و کیفیت مناسب و همچنین نحوه طراحی ظاهری فکس های پاناسونیک نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.
نصب دستگاه سانترال به
منظور تبدیل خطوط شهری به تعداد متعددی از خطوط داخلی صورت میگیرد. این کار
برقراری تماس میان کارکنان در داخل سازمان و نیز ارتباط با خارج از سازمان را
سهولت میبخشد. دستگاه سانترال قدرت برقراری ارتباطات درون شبکه ای را بر عهده
گرفته اند و اجازه مدیریت بین شعب مختلف را فراهم میسازند. نصب دستگاه سانترال
قابلیت تماس سریع، بدون هزینه و حتی ضبط مکالمات و راه اندازی سیستم تلفن گویا را
با هدف بهینهسازی ارتباطات میسر میسازد.
همچنین این دستگاه میتواند خارج از محدوده سازمان تماس برقرار کند .
یک سیستم سانترال دارای چه ویژگی های می باشدو مزایایی نصب یک سیستم سانترال چیست؟
سیستم سانترال یک پروژه گسترده می
باشد و می توان ویژگی های گوناگونی رابرای آن در نظر گرفت.دراین بخش به چند مورد
از مهمترین عوامل دخیل در فرایند نصب
سانترال می پردازیم.
شبانه روزی و بی نیاز از اپراتور می
باشداز نظر سخت افزار بهبود یافته و مقرون به صرفه است.می توان توسط کامپیوتر
وضعیت را به طور پی در پی از شبکه مانیتور نمود.امنیت شبکه به آسانی مهیا و در
دسترس است. به راحتی امکانات شماره گیری و برقراری ارتباط با خارج از سیستم وجود
دارد.می توان برقراری تماس های داخلی را در سریع ترین و کمترین زمان انجام داد.
سیستم سانترال
سانترال (PBX) یک شبکه تلفن
خصوصی است که در بین شرکتها و یا ادارات مورد استفاده قرار میگیرد. کاربران
سیستم تلفنی PBX تعدادی
از خطوط شهری را برای برقراری تماسهای تلفنی خارجی به اشتراک میگذارند. از جمله
مزیت و امکانات نصب
سانترال به اشتراک گذاشتن خطوط شهری تلفن
گویا، ارتباط پرسنل به صورت خطوط داخلی است که پرسنل بدون نیاز از خطوط شهری میتواند
با هم صحبت کنند و بنابراین باعث کاهش رفت و آمد کارکنان و بینظمی میشود. از
دیگر قابلیتهای سانترال میتوان به شمارهگیری تا اعمال محدودیت در تماس های
بیرونی با شرکت، بستن صفر و شماره شهرستان، تایمر گذاشتن، عدم دسترسی به خط شهری
جهت برقراری تماس اشاره نمود.به طور خلاصه، سیستم سانترال یک شبکه قوی برای سیستم
تلفن داخلی کسب و کار است و به طور خودکار سوئیچکننده ارتباطهای بین دو یا بیشتر
کاربران تلفنی است. این سیستم تلفنی به عنوان یک اپراتور برای انجام تماسهای
تلفنی بدون نیاز به حضور شخص میباشد. برخی دیگر از مزیتهای این سیستم تلفنی در
زیر آمده است:
_ اجازه میدهد همه کارکنان از خطوط سیستم تلفنی استفاده کنند و در نتیجه باعث
کاهش هزینههای مخابراتی میشود.
_ سیستم سانترال کاملا قابل برنامهریزی است و میتواند الزامات نصب پیچیده را
پشتیبانی کند.
_ سیستم سانترال به آسانی میتواند قابل ارتقا در شرکت باشد.
_ این سیستم میتواند جزئیان مکالمات را ذخیره کند و بنابراین میتوانید تماسهای
ورودی و خروجی شرکت را کنترل کنید.
بنابراین با نصب سانترال میتوان به جای خرید تعداد زیادی خطوط از مخابرات، تنها
با یک خط تعداد زیادی خطوط داخلی راهاندازی کرد که میتواند موجب کاهش هزینهها و
سهولت در انجام کارها میشود. بنابراین با نصب سانترال تلفن مانند یک مرکز مخابراتی میشود
که در اختیار یک مجموعه قرار میگیرد.