فکس پاناسونیک

تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

فکس پاناسونیک

تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

درباره لنز دوربین های مدار بسته

 


لنز دوربین های مدار بسته وسیله ای است که وظیفه تنظیم زاویه دید دوربین و انتقال نور از محیط بر روی حسگر تصویر دوربین مدار بسته را به عهده دارد .

لنز دوربین های مدار بسته از نظر قابلیت تنطیم فاصله کانونی به سه دسته تقسیم می شوند :
لنز ثابت (fixed lens) : یک زاویه دید ثابت را با توجه به فاصله کانونی خود برای دوربین ایجاد می کند استفاده از لنز های ثابت به خاطره هزینه پایین رایج تر می باشد.
لنز های ثابت تنها می توانند در یک زاویه ثایت برای شما تصویر ایجاد کنند رایج ترین انواع لنز های ثابت ، لنز های ۳٫۶ ، ۲٫۸و۴ میلیمتری هستند .

  ادامه مطلب ...

مروری برپروتکل SIP

یک پروتکل سیگنالینگ ارتباطی است که به طور کلی جهت کنترل ارتباطات Multimedia از آن استفاده می شود.این پروتکل در لایه سوم OSI کار می کند.

با استفاده از آن می توان جهت انتقال صدا بر IP استفاده کرد.

پروتکل SIP قابلیت این را دارد که یک Session را ایجادکند، تغییردهد و از بین ببرد. SIP می تواند بر روی SCTP،TCP،UDP اجرا شود و همچنین قابلیت ترکیب با HTTP و SMTP را نیز دارد.

قابلیت های Session Initiation Protocol :

File Server

Fax Over Ip

Online Game

Video Conference

Stream Multimedia

instant Messagin

 

پروتکل Sip به مانند HTTP  مدلی تراکنشی ، شامل  Request و Response را داراست.در واقع هر تراکنش شامل یک Request که درخواستی خواص برای اجرا کردن یک متد و در آخر حداقل یک Response را شامل می شود.همچنین دارای فرمت بر پایه text است که مثل Http از قوانین encoding و کدهای آن برای Response استفاده می کند.

  ادامه مطلب ...

بررسی دستگاه سانترال

راه حلی هوشمند برای نیازهای ارتباطی شما در محل کارشما،سیستم سانترال Hybrid IP PBX پاناسونیک وسیله ارتباطی پر قدرتی است که کلیه نیازهای مخابراتی محل کار شما را در عرصه ارتباطات کنونی بر آورده می کند

شرکت پاناسونیک مفتخر است که ۲۰سال در زمینه سیستمهای سانترال پیشگام بوده است این بار نیز با ترکیب سیستم PBXو تکنولوژی IP سیستم منحصر بفرد Hybrid IP PBX را ابداع کرده است .دستاورد این نو آوری ارئه یک سیستم تلفن سانترال با کارایی فوق العاده بالا و متنوع بوده است که عبارتند ازسیستم تلفنی پیشرفته با قابلیت پیام گذاری سیستم ارتباطی بی سیم قابلیت شبکه IP, و ویژگی Voice-Over-IP (تلفن انترنتی)امکان اتصال به کامپیوتر از طریق USBدر راستای تعهد پاناسونیک در زمینه کاربری آسان سیستم Hybrid IP PBX حتی برای انهایی که تجربه زیادی درباره IP ندارند نیز به راحتی قابل استفاده می باشد .

اینترنت و تکنولوژی پهنای باند بالا (broad band) دنیای تجارت را دگرگون کرده است . سیستم سانتراال Hybrid IP PBX نیز همگام با این تکنولوژی جدید به شما امکان میدهد تا سیستم ارتباطی شرکت خود را متحول نمایید

برقرای آسان ارتباط

تلفن های دیجیتال پاناسونیک با طراحی شیک کاربری راحت و کارایی بالایی دارند .ویژگیهایی مانند نمایش مشخصات تماس گیرنده dispiay ID تا ۲۰کاراکتر صفحه نمایش بزرگ ۶خطی با قابلیت دید اسان LEDبزرگ جهت نمایش پیام ها و تماسها کلید های عملیاتی برای کنسول در ۴ زاویه مختلف بربا دید بهتر و بیشتر و ترمینال USBجهت اتصال کامپیوتر .

  ادامه مطلب ...

امکانات دستگاه سانترال پاناسونیک

مرکزهای سانترال وظیفه مدیریت تماس های ورودی و خروجی را در یک سازمان بر عهده دارد، سیستم کاملا هوشمند که با دریافت خطوط مخابراتی به صورت لینک ورودی و تحویل خط داخلی به صورت لینک خروجی همواره یکی از مهمترین و واجب ترین سیستم ها در یک شرکت، سازمان یا موسسه است، سانترال پاناسونیک یکی از برند های پرقدرت و شناخته شده در دنیا و کشور های پیشرفته صنعتی میباشد

شما میتوانید سانترال های پاناسونیک را در مدل های کم ظرفیت و پرظرفیت با گارانتی تعویض ایده آل گسترصدر پاناسونیک و نمایندگی های مجاز در دیگر شهرهای ایران خریداری نمایید

سیستم های تلفن سانترال به دستگاهی گفته میشود که در شرکت، سازمان و یا موسسه نصب و راه اندازی، برنامه ریزی و مدیریت میشوند، که با تخصیص خطوط شهری مخابراتی به هر تلفن برای ارتباط بهتری برای پرسنل، مدیران و اعضای یک شرکت فراهم میکند.

  ادامه مطلب ...

درباره نمایندگی پاناسونیک

آیا در دنیای امروز ثانیه ای را بدون برق و تلفن و دیگر وسایل ارتباطی میتوان تصور کرد زمانی این ابزار برای آسایش بود اما حالا خود وسیله ای برای پیشبرد علم محسوب میشوند مجموعه ما(شرکت ایده آل گسترصدر) قصد دارد در ضمینه وسایل ارتباطی مفید و بروز باشد امیدواریم که روزی ما هم جزو کشورهای صاحب سبک باشیم.
لذا مجموعه ما با هدف ارتقاء وسایل ارتباطی موسسات و نهادها مختلف شروع به فعالت نموده و اکنون پس از سالها تجربه علمی و عملی در مراکز مختلف آماده همکاری در زمینه های مختلف سیستمهای تلفن و سانترال می باشد. همچنین این مجموعه آماده همکاری در زمینه ارائه مشاوره های مختلف در زمینه های مختلف سیستمهای تلفن و سانترال می باشد.

 

نمایندگی پاناسونیک

درابتدا لازم است  که به معرفی شرکت بزرگ پاناسونیک بپردازیم،کمپانی پاناسونیک که پیش از این با نام شرکت الکتریکی و صنعتی ماتسوشیتا شناخته می شد یک شرکت چند ملیتی است که توسط کونو سوکه ماتسوشیتا در سال 1918 در کادوما ، اوساکا ژاپن تاسیس شد و در ابتدای کار به ساخت تجهیزات الکتریکی می پرداخت. نام شرکت از اول اکتبر ۲۰۰۸ از ماتسوشیتا به پاناسونیک تغییر یافت. امروزه گروه شرکت‌های پاناسونیک از بزرگترین تولید کنندگان در زمینه ساخت محصولات الکتریکی و الکترونیکی به شمار رفته و گستره محصولات آن از اجزا و قطعات الکتریکی تا محصولات الکترونیکی خانگی، اتوماسیون کارخانجات و تجهیزات اطلاعاتی و ارتباطی ادارات را در بر می‌گیرد.شرکت پاناسونیک در سال ۱۹۸۶ با ارائه سیستم hybrid port ودر سال ۱۹۹۳ با تولید اولین سیستم‌های تلفن دیجیتال super hybrid موجب دگرگونی درصنعت سیستم مراکز تلفن در جهان گردید.شعار پاناسونیک،پاناسونیک به ساختن زندگی بهترو دنیای بهتروبطور مداوم کمک به تکامل جامعه وشادی مردم درسراسرجهان متعهدشده است.

  ادامه مطلب ...