فکس پاناسونیک

تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

فکس پاناسونیک

تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

درباره سانترال جدید وهوشمند پاناسونیک چه میدانید؟

دستگاه سانترال هوشمند KX-NS500 پاناسونیک یک راه حل مقرون به صرفه برای ایجاد ارتباطات تحت شبکه و کابلی برای شرکتهای کوچک و متوسطی است که به دنبال قابلیت انعطاف پذیری در ظرفیت و امکانات بر اساس نیازشان میباشند.

این دستگاه با برخورداری از امکانات جدید و پیشرفته ،دارای ظرفیت اولیه ۶ خط شهری و ۱۸ خط داخلی میباشد.این ظرفیت را میتوان با اضافه کردن یونیت تا ۲۸۸ خط داخلی رساند.این به معنی, پوشش کامل ظرفیت دستگاه های TDA100D/TDE100/NCP و تا حد زیادی TDE200 میباشد.

KX-NS500 یک سیستم یکپارچه ارتباطی است که امکانات گسترده IP  همچون ارتباط موبایل،یک پارچگی صندوق صوتی و ایمیل ،چت،اطلاعات حضور و فعالیت کاربران و تماسها،دست رسی از راه دور و… ،بهره میبرد .

شما همچنین میتوانید از ابزار های طراحی شده در این دستگاه ،همچون راه حل مرکز تماس ،راه حل موبایلی و سیستم صندوق صوتی بسیار پیشرفته برای بالا بردن کارایی و رضایت مندی مشتری استفاده کنید.

          

کاهش هزینه ها در اولویت اول

کاهش هزینه با به کارگیری یک سیستم چند منظوره

سانترال NS500 با به کار گیری مزایای یک سیستم چند منظوره در کاهش هزینه های کسب و کار کمک میکند و باعث تسریع در بازگشت سرمایه میشود.

 ◊ کاهش هزینه های ارتباطی

ظرفیت های IP موجود در سانترال تحت شبکه KX-NS500 این امکان را برای شما فراهم میکند تا بر اساس نیازهای خود ترکیبی از خطوط IP  و کابلی داشته باشید.این ویژگی باعث انعطاف پذیری و کاهش هزینه ها خواهد شد.

◊ کاهش هزینه های شبکه

با اتصال یونیت های دستگاه سانترال KX-NS500 در دفاتر مختلف و در بستر شبکه ،شما میتوانید یک ساختار شبکه با ادغام صدا و اطلاعات داشته باشید.این عملکرد امکان ارتباط داخلی های یک مرکز را با مرکز دیگر در بستر شبکه فراهم خواهد ساخت و طبعا باعث کاهش هزینه های جاری میشود.

◊ کاهش هزینه های مربوط به سرمایه اولیه کسب و کار

دستگاه KX-NS500 میتواند امکان به کارگیری تلفن های تحت شبکه را به عنوان داخلی های مرکز اصلی در شعب و دفاتر فرعی فراهم کند.این امر بدون نیاز به تهیه و نصب سخت افزار و یا روتر خاصی در شعب صورت خواهد گرفت.به عبارت دیگر با روی آوردن به شبکه هزینه ای سخت افزاری کاهش خواهد یافت .

◊ کاهش هزینه های جاری

با استفاده از تلفن های تحت شبکه به عنوان داخلی ،دیگر نیازی به تعویض تنظیمات مربوط به داخلی ها به هنگام تغییر در چینش داخلی های شرکت، نیست.دراین موارد کافیست به سادگی تلفن را به همراه خود به محل جدید ببرید و به شبکه وصل کنید.


 

ادامه مطلب ...

تعریف روتاری از نظر فنی چه می باشد؟


اشغال نشدن خط تلفن با خط ویژه

شرکت ها، رستوران ها و فروشگاه هایی که در یک زمان ممکن است چند تماس تلفنی داشته باشند، برای پاسخگویی به مشتریان ناگزیر هستند چند خط تلفن را به مشتریان معرفی نمایند تا در صورت اشغال بودن یک خط با خطوط دیگر تماس بگیرند. این راهکار دو مشکل به دنبال دارد مشکل اول سخت بودن به خاطر سپردن چند شماره برای مشتری و مشکل دوم نیاز به شماره گیری چند باره برای یافخط آزاد می باشد.

حال فرض کنید در فضای رقابتی امروز مشتری با ما تماس بگیرد و شنونده بوق اشغال باشد، احتمالا بدون درنگ با رقبای ما تماس خواهد گرفت و این مشتری را از دست خواهیم داد.  برای حل این مشکل چه راهکارهایی وجود دارد.

روتاری چیست

شرکت مخابرات سرویسی را برای مشترکین فعال کرده است که مشترک در صورتی که چند خط تلفن در یک نقطه داشته باشد می تواند یک خط را به عنوان سر شماره و خطوط دیگر را به عنوان زیر گروه خط اول معرفی نماید و بدین ترتیب از اشغال شدن خط تلفن جلوگیری نماید.

نحوه کار روتاری به چه شکل می باشد

نحوه عملکرد قابلیت روتاری به این شکل می باشد، وقتی مشتری با شماره ای که ما معرفی کرده ایم تماس می گیرد در صورتیکه خط اشغال باشد به صورت خودکار تماسش به خط تلفن بعد منتقل می گردد و با این شرایط نه متوجه اشغالی خط می شود نه نیاز به تماس مجدد دارد.

چگونه خط ویژه را فعال نماییم

برای فعال کردن خط ویژه در صورتیکه در یک نقطه سه خط داشته باشیم می توانیم به امور مشترکین مخابرات محل خود مراجعه نموده و فرم درخواست مربوط به روتاری را تهیه نماییم که این کار برای هر یک از خطوط باید انجام شود. سپس خط اصلی را به عنوان خط زنگ خور و خطوط دیگر را به عنوان زیر مجموعه خط اصلی معرفی نماییم.

تعریف روتاری از نظر فنی

قابلیت روتاری روی سوییچ ها مخابراتی معادل فیچر کد call forward busy در سانترال پاناسونیک می باشد. به این نحو که در صورتیکه یک داخلی سانترال مشغول باشد تماسش به مقصد دیگری منتقل گردد.


  ادامه مطلب ...