فکس پاناسونیک

تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

فکس پاناسونیک

تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

درباره ویدئو پروژکتور بیشتربدانیم

امروزه ویدئو دیتا پروژکتور در موقعیتهای مختلفی ، به کمک کاربران شتافته و با بالا بردن بهره وری آموزش ، جلسات و سمینارها نقش بسزایی در ارتقاء کیفی اینگونه گردهمایی ها داشته است .ذیلا به پاره ای از مصارف دیتاپروژکتور اشاره می شود :

۱-کلاس های درس از دبستان تا دانشگاه (همیشه یک تصویر گویاتر و موثرتر از هزاران واژه و کلمه میباشد . بدیهی است که آموزش برپایه تصویر می تواند حتی در مقاطع پایین نظام آموزشی بسیار موثر واقع شود)

۲-آموزشگاههای خصوصی و نیمه خصوصی

۳- اتاق جلسات و کنفرانس مدیران (که در آن انواع جلسات دمو و پرزنت انجام می گیرد)

۴- نمایشگاهها و شوروم های شرکتهای خصوصی و صنعتی (به جهت پخش فایلهای تبلیغاتی در ابعاد بزرگ)

۵-بکارگیری از دیتا پروژکتور در سالنهای همایش و آمفی تاتر

۶- سینما ها

۷-مدیران و کارشناسان شرکت های مهندسی مشاور

۸-استفاده از ویدیو دیتا پروژکتور در سینمای خانگی

  


انواع ویدئو پروژکتور

دیتا پروژکتور های قابل حمل

این گروه از ویدئو دیتا پروژکتور با طراحی بسیار مناسب، وزن سبک و با قابلیت حمل آسان جهت جابه جایی سریع و ارائه مطلب در مکانهای مختلف طراحی شده اند.

قدرت روشنایی این دستگاهها بین 1500 تا 2500 انسی لومن است و در نسل جدید آنها با استفاده از تکنولوژی نوین، عمر لامپ تا 6000 ساعت افزایش یافته است. از ویژگی های خاص مدلهای این گروه، امکان استفاده از پورت USB جهت ارائه مطالب بدون نیاز به کامپیوتر و همچنین قابلیت بکارگیری لنزهای WIDE است که به استفاده کننده این امکان را می دهد تا در کمترین فاصله بیشترین اندازه تصویر را تجربه کند.

 

دیتا پروژکتور های سالنهای بزرگ

محصولات  › ویدئو این گروه از ویدئو پروژکتور ها با توجه به قدرت روشنایی بسیار بالا (از 4000 انسی لومن به بالا ) و لنزهای خاص برای ایجاد تصویر بزرگتر مناسب برای سالنهای بزرگ می باشند. دارا بودن ورودی و خروجی های متنوع مانند BNC & HDMI استفاده از لنزهای optional بجای لنزهای استاندارد با هدف ایجاد تصویر مناسب در فواصل دور و یا خیلی نزدیک و همچنین استفاده از تکنولوژی فیلتر هیبرید ( عدم نیاز به تمیز کردن فیلتر تا 5000 ساعت) از ویژگی های منحصر بفرد این گروه می باشد.

 

دیتا پروژکتور آموزشی چند منظوره

این گروه از ویدئو دیتا پروژکتورها با قابلیت کاربری آسان جهت استفاده در کلاسهای آموزشی، سالن های کنفرانس، محیطهای تجاری طراحی شده‌اند. دیتا پروژکتورها این گروه دارای قدرت روشنایی بین 2500 تا 3500 انسی لومن می‌باشند. در نسل جدید آن‌ها با استفاده از تکنولوژی نوین، عمر لامپ تا 6000 ساعت و شفافیت تصویر تا 1:2000 افزایش پیدا کرده است. در اینگونه دیتا پروژکتورها نیز از فیلترهای هیبرید استفاده شده که تا 6000 ساعت نیاز به تمیزکردن ندارد و نتیجتا نگهداری آن‌ها بسیار راحت است. برطرف کردن حالت ذوزنقه ای تصویر بصورت اتوماتیک از دیگر تکنولوِژی های بکار رفته در اینگونه دستگاه‌ها می‌باشد. تنوع ورودی و خروجی‌های این دستگاه‌ها امکان ارائه مطالب از دستگاه‌های پخش کننده متفاوت را به کاربران میدهد. از آن جمله میتوان به ورودی HDMI اشاره نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.