فکس پاناسونیک

تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

فکس پاناسونیک

تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

کاربرد نصب سانترال




سانترال به معنای ایجاد شبکه های خصوصی در شرکتها و ادارات که با اشتراک گذاشتن خطوط شهری امکان استفاده برای تمام داخلیها را بوجود میآورد. با سانترال همه پرسنل میتوانند از خطوط استفاده و بدون پرداخت هزینه با هم ارتباط برقرار کنند .

در سیستم سانترال، تعدادی خط آزاد در پورت ورودی به تعداد بیشتری خط داخلی در پورت خروجی تبدیل میگردد که این امر موجب استفاده بهینه از خطوط تلفن خصوصاً در نقاط شلوغ شهر یا مراکز امنیتی میشود. سانترال دستگاهی مناسب برای شرکتهای بزرگ، خوابگاهها، بیمارستان‌ها، بانکها، ادارات و ارگانهای دولتی و ... میباشد. برای مثال اگر یک خوابگاه متشکل از 100 اتاق باشد، تقاضای 100 خط تلفن آزاد از شرکت مخابرات میسر نیست و اگر هم این امر امکان پذیر باشد، این کار منطقی به نمیرسد چرا که در یک زمان مشخص، حتی در پر ترافیکترین ساعات روز تعداد خطوط در حال مکالمه به 20 خط هم نخواهد رسید و خرید 100 خط به معنای پرداخت هزینه اضافه میباشد. با نصب سانترال میتوان به جای خرید 100 خط تلفن تنها با یک خط، 100 خط داخلی را راه اندازی نمود که این امر مقرون به صرفه و موجب تسریع و سهولت در انجام امور اداری میشود .
در واقع، با نصب سانترال، تلفن حکم یک مرکز مخابراتی را دارد که در اختیار یک مجموعه قرار میگیرد. دستگاه سانترال دارای ظرفیتهای زیادی از جمله امکاناتی همچون؛ دسترسی آسان و بدون هزینه ی داخلیها با یکدیگر، اشتراک لوازم مخابراتی بین داخلیها، اتصال به آمپلی فایر، اشتراک گذاشتن خطوط شهری تلفن گویا، شماره انداز ،(CID)، درب بازکن، اپراتور گویا، و ... می باشد .

نصب دستگاه سانترال قابلیت تماس سریع، بدون هزینه و حتی ضبط مکالمات و راه اندازی سیستم تلفن گویا را با هدف بهینه‌سازی ارتباطات امکانپذیر می‌سازد. دستگاه سانترال در سه رده ظرفیت پایین، ظرفیت بالا و تحت شبکه طبقه‌بندی می‌شود .

شرکت ایده آل گستر نمایندگی رسمی محصولات پاناسونیک در ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.