فکس پاناسونیک

تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

فکس پاناسونیک

تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

چرا برند معروف پاناسونیک بخریم؟


برند پاناسونیک اولین بار در سال 1955 برای  باندهای صوتی استفاده شد.



پاناسونیک ترکیبی از دو لغت "پانا" و "سونیک" می باشد که به معنای خلق صدای بلند می‌باشد.

تاکنون "پاناسونیک" بعنوان برند اصلی این شرکت خدمات و محصولات متنوعی را ارائه داده است.

تاریخچه پاناسونیک:      

 نمایندگی پاناسونیک در جهت کمک به اهداف کمپانی پاناسونیک راه اندازی شده است. شرکت پاناسونیک در سال ۱۹۱۸ توسط کونوسوکه ماتسوشیتا با نام ماتسوشیتا تاسیس شد. در طول سال‌های متمادی فعالیت در صنایع الکترونیک و مخابرات، امروزه در ردیف شرکت‌های بزرگ ژاپنی مانند سونی، هیتاچی، شارپ و توشیبا قرار گرفته است. کونوسوکه ماتسوشیتا، مؤسس کمپانی پاناسونیک، فعالیت تجاری خویش را از بخش فروش شرکت هیتاچی آغاز کرد. وی با کسب تجربۀ مورد نیاز، اقدام به راه‌اندازی خط تولید ابزار برقی در سال ۱۹۱۸ کرد. در سال‌های پس از جنگ جهانی دوم حوزۀ فعالیت خویش را با تولید قطعات الکتریکی، تجهیزات بی‌سیم، موتورهای الکتریکی، لامپ‌های رشته‌ای و لامپ‌های خلاء گسترش داد.در حال حاضر شرکت پاناسونیک با خرید و ادغام برندها و شرکت‌های خوش‌نام دیگر نظیر ناسیونال، سانیو و تکنیس به تولید محصولات متعددی در حوزه الکترونیک می‌پردازد؛ نمایندگی پاناسونیک تعمیر و ترمیم تمامی این محصولات را به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می دهد.

محصولات مخابراتی پاناسونیک به خصوص تلفن پاناسونیک، یکی از برند های جذاب می باشد که مورد مقبولیت عمومی قرار گرفته است. این برند و محصولات آن با کیفیت های متفاوت ، قابلیت های مدرن و کارآیی بالا نسبت به برند های دیگر برتری دارد.
تلفن پاناسونیک به عنوان محصولی برتر با کیفیتی پایدار و ارتباطی متمایز توانسته نظرات مشتریان محترم را جلب نماید وشرکت ایده آل گسترصدر،نمایندگی رسمی پاناسونیک در ایران، درصدد آن است که جدیدترین فن آوری روز دنیار را جهت ارائه هرچه بهتره محصولات خود بخصوص تلفن های خود به کاربندد.
  چرا تلفن پاناسونیک

تلفن پاناسونیک در انواع مختلف تلفن بی سیم، تلفن سانترال و تلفن رومیزی پاسخگوی نیاز مصرف کننده می باشد.تلفن بی سیم پاناسونیک با رنج فرکانسی گیگا ، در انواع تک گوشی ، دو گوشی ، سه گوشی و چهار گوشی دارای سیستم منشی تلفنی پاسخگوی نیاز شما می باشد.

 

تولیدات اداری و مخابراتی پاناسونیک بخصوص گوشی تلفن و دستگاه سانترال پاناسونیک همیشه جزو پرفروش ترین و باکیفیت ترین محصول در جهان چه در بین رقبا و چه در بین دیگر تولیدات کمپانی پاناسونیک قرار دارد. قابلیت ها و امکانات نوین تلفن پاناسونیک باعث موفقیت و پیشتازی این محصول در مقایسه با دیگر تولیدکننده های آن شده که منجر به استقبال گسترده بازار از گوشی تلفن پاناسونیک گردیده است.

تنوع گوشی تلفن پاناسونیک در دسته بندی هایی شامل: تلفن بی سیم پاناسونیک ، تلفن مرکزی (تلفن سانترال) و تلفن رومیزی می باشد.

گوشی تلفن پاناسونیک قیمت مناسبی دارد بصورتی که طراحی بین المللی، فناوری تولید انحصاری، صفحه نمایشگر (LCD) دو سطری یا سه سطری که در بیشتر انواع گوشی تلفن پاناسونیک وجود دارد و نیز منشی تلفنی که در بعضی مدل ها گنجانده شده، قیمت تلفن پاناسونیک را با صرفه اقتصادی بسیار بالایی همراه کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.